Ще з минулого року львівська траса залишила дуже приємні спогади, тому питання участі цього разу не стояло зовсім. Тим більше, що з Закарпаття сюди мож з’їздити одним днем.
В цьому сезоні з’явилося більше можливостей для тренувань, тому намагаюсь використовувати їх максимально ефективно. З основного - почав менше себе жаліти та їздити інтервали по 12-15 хвилин, робити акцент на набір висоти, а не кілометри.
Мотивації також додав Вова Козловський, який на стартах в Березному та Славському показав, наскільки краще можна їхати, якщо підійти до справи більш серйозно: там де всі потерпали в підйом, він їхав так, наче прогулювався по парку :)
Мене це зацепило і дуже захотілося хоч трохи бути схожим на нього :)
Зранку львівська електричка з дуже зручними веловагонами за 3.5 години домчала з Сваляви в столицю Галичини. Ще 15 хвилин своїм ходом, і ми на стартовій.
Цього разу багато сильних суперників та досить технічна траса, тому основна задача - їхати в своєму темпі, не гнатись одразу за лідерами, щоб не втратити координацію.
Шикування за поточним рейтингом, тому ми з Дімою Петровим зі своїми номерами 16 та 17 опиняємось в стоп’ятсотому четвертому ряду. Подякував учасникам, які, маючи менші номери, все ж пустили нас уперед, щоб не заважати.
Здалось що організатори навмисно не зробили більшим статовий підйом, хоча і була можливість, щоб гонщики з рейтингом цього року мали максимальну перевагу: ну мало для розборок перед сінглами 150 метрів, мало.
Старт групи як завжди, “на всі”, наче фініш через кілометр :)
Так, можете нажвати мене крабом, але поки вийшов на зручну по темпу третю позицію, двічі впав через обгони та в сумі втратив хвилину часу :)
Вихід на друге коло - попереду в 40 секундах Саня Тодорчак, Пустовіт трохи більше хвилини. Про відрив намагаюсь не думати, бись не миригувати, кіть шось :)
З допомогою Тарас Кришталь знаю відриви та вчасно планую роботу. Дякуву!
Третє коло, відставання те ж саме, проте здалось що можу додати. Додаю. ВалЮ:
-
опа, поворот!
-
тут його не має бути!
-
ладно, наступний точно пам’ятаю!
-
опа, поворот!
-
тут його не має бути!
-
тидищ! (падаю)
-
досить додавань, збавляємо! :)
Ні, прискорюватись так, що забуваєш де знаходишся на трасі, ми більше сьогодні не будемо.
Четверте коло бачу Саню, схоже він втомився і аж надто важко ламає передачі вгору. Добираю і обхожу в районі стартової, без бою.
П’яте. До Антона вже трохи менше хвилини, але уже і самому нічим піддати, тому не дуже розраховую на боротьбу за перемогу.
Фінішую другим з відставанням в хвилину та відривом у 30 секунд.
Шкода що судді при розрахунку кількості кіл були не такими принциповими в дотриманні Правил, як при шикуванні. До заявленого часу категорії 1:30 ÷ 1:45 як раз не вистачило одного кола ;)
Але, все одно, є до чого прагнути та помилки над якими буду працювати.
Тепер блок корисної інформації :)
В цьому році, вперше отримав у якості спонсорської підтримки круті та корисні компоненти - осі HardLite! І якщо перевага використання задньої, як мені здалося, лише вага, то передня стала супер-знахідкою! Адже стокові осі RockShox через вади конструкці не дають змогу так надійно фіксувати колесо.
А ще, тепер мій мультитул в кармані важить 8 грамів! :)
У спортивному харчуванні і досі віддаю перевагу перевіреному Nutrend. Апельсиновий Isodrinx добре вгамовує спрагу та живить корисними речовинами, а гелі Endurosnak та Carbosnak здатні додати енергії навіть у самі важкі хвилини навантажень!
І головне. Хочу подякувати організаторам, Сергію та Андрію, всім помічникам та спонсорам, за файне сято та крутий захід на такій чудовій трасі! Побажати хлопцям натхнення у майбутньому, а також менш вразливого відношення до критичних відгуків. Інакше, хто як не ми, ентузіасти, зробимо спорт та здоровий спосіб життя культурою нашої нації?!
Слава Україні!