bikeportal.org.ua

Відкритий міський турнір з велосипедного спорту «Horizon Masters Cup» серед широких верств населення. 2014

Положение

 

Р Е Г Л А М Е Н Т

Відкритий міський турнір з велосипедного спорту

«Horizon Masters Cup»

серед широких верств населення.

 

 

І. ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ЗМАГАНЬ

Міські змагання з велоспорту проводяться з метою:

-  пропаганди здорового способу життя і велосипедного спорту серед широких верств населення;

-  розвиток аматорського велоспорту в м. Києві, як засобу фізичного виховання молоді та зміцення фізичного здоров'я населення.

 

ІІ. СТРОКИ І МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ

1 червня 2014 року

м. Київ,  вул. Миколи Грінченка,4/В


image001 image001  


Профиль гонки

image003 image003

 


ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КЕРІВНИЦТВО ПРОВЕДЕННЯМ ЗМАГАНЬ

Загальне керівництво організацією та проведенням змагань здійснюється Департаментом освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в подальшому «Департамент».

Безпосередня підготовка та проведення змагань покладається на організаційний комітет «Sport Events Management».

 

ІV.  УЧАСНИКИ   ЗМАГАНЬ.

У змаганнях приймають участь спортсмени - аматори с 1998 р. н. та старші.

Велоперегони будуть проводитися у наступних заліках (категоріях):

«Чоловіки 16+» - чоловіки від 16 до 29 років включно.

«Чоловіки 30+» - чоловіки від 30 до 39 років включно.

«Чоловіки 40+» - чоловіки старші 40 років включно.

<Чоловіки 50+> - чоловіки старші 50 включно.

<Чоловіки 60+> - чоловіки старші 60 включно.

<Жінки 16+> - жінки 16 років і старші.

Категорія, в якій буде зареєстровано меньше п"яти участників, буде з"єднуватись з молодшою категорією.  

Залік в кожній категорії — особистий.

Старт груповий.

Місце учасника на старті визначається жеребкуванням.

Програма змагань:

1 червня  травня - з 830 до 930 реєстрація, видача стартових номерів;

- 1000 старт гонки;

- з 1000 – 1100 заїзд учасників;

чоловіки - 4 кола по 8 км – 32 км;

жінки - 3 кола по 8 км - 24 км.

Жінки стартують с гандикапом в 30 секунд, після чоловіків. 

- 1630 оголошення результатів, нагородження переможців;

VІ. БЕЗПЕКА ТА ПІДГОТОВКА МІСЦЬ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ

У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998 р. №2025 «Про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів»:

  • підготовка спортивних споруд покладається на їх власників;
  • контроль за підготовкою спортивних споруд та забезпечення місць безпеки під час проведення змагань здійснює робоча комісія під керівництвом головного судді змагань.

 

VІІ. НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ

Спортсмени, які посіли:

І місце нагороджуються призом (від спонсорів) дипломом, медаллю та грошовою винагородою в розмірі 500 грн.

ІІ місце нагороджуються призом (від спонсорів) дипломом, медаллю та грошовою винагородою в розмірі 400 грн.

ІІІ місце нагороджуються призом (від спонсорів) дипломом, медаллю та грошовою винагородою в розмірі 300 грн.

ІV – X місце нагороджуються грошовою винагородою в розмірі 200 грн.

VІІІ. УМОВИ ФІНАНСУВАННЯ ЗМАГАНЬ ТА

МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УЧАСНИКІВ  

Організаційний комітет «Sport Events Management» несе витрати по оплаті роботи суддівської колегії, обслуговуванню бригади ШМД, супровід ДАІ, супровід мотокомісарів, оренди необхідної апаратури.

Витрати на харчування, розміщення та проїзд запрошених для участі у змаганнях в м. Києві спортсменів та аматорів з різних міст України, закордонних спортсменів за рахунок організацій, які відряджають.

 

ІХ. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОДАННЯ ЗАЯВОК НА УЧАСТЬ У ЗМАГАННЯХ 

Попередню реєстрацію відкрито з 7-го травня 2014 р.

на   http://bikeportal.org.ua/

Попередня реєстрація припиняється 27-го травня 2014 р. о 10-00.

Можлива реєстрація в день старту без попередньої реєстрації.

Учасникам, яким не виповнилося 18 років, необхідно отримати дозвіл (письмовий) батьків, надати його судді гонки під час отримання стартових номерів.

Учасники, яким станом на 1 червня 2014 не виповнилося 16 років, до гонки не допускаються. Внесок за участь 100 грн. (всі кошти будуть витрачені на призовий фонд).

Всі учасники змагань повинні мати з собою і пред'явити суддям (перед отриманням стартового номера ) діючі на 1 червня  2014 р медичну довідку (оригінал, копії не приймаються; довідка про стан здоров’я дійсна 1 місяць з дати її видачі лікарем, повинна містити круглу печатку медичного закладу та печатку лікаря, та дату її оформлення) і поліс спортивної страховки (страхування від нещасного випадку с вибраним ризиком «велосепедний спорт шосе»; оригінал).

При отриманні номеру, учасник велоперегонів повинен віддати розписку про ознайомлення з положеннями змагань, усвідомлення ризиків та взяття відповідальності на себе за можливі негативні наслідки від участі у змаганні.

Для участі у змаганнях необхідні: справний шосейний велосипед зі справними гальмами на кожне колесо та велосипедний шолом.

Організатори не мають технічної можливості перевірити справність велосипеда кожного учасника велоперегонів, за стан та справність велосипеда кожен учасник несе особисту відповідальність.

Організатори залишають за собою право не допустити до участі у змаганнях або дискваліфікувати учасників на велосипедах, технічний стан яких, на думку організаторів, не відповідає нормам, також за порушення положень проведення велоперегонів чи невиконання вимог судді.

 

Кожен зареєстрований учасник перегонів особисто відповідає за технічний стан свого велосипеда, стан свого здоров'я, свої дії, а також адекватність поведінки під час велоперегонів. У випадку отримання учасником перегонів травми внаслідок нещасного випадку, своєї помилки при керуванні велосипедом або такої помилки іншим(и) учасником(и) перегонів, технічної несправності велосипеда або через стан здоров'я, такий учасник несе персональну відповідальність за наслідки можливої травми і пошкодження свого велосипеда або екіпіровки тощо, при цьому матеріальне відшкодування не здійснюється (за виключенням страхових виплат при наявності страховки).Тел. для довідок: + 38 (067) 5-33-33-44 Шолудько Денис,

+ 38 (050) 512-22-25 Гринь Олександр

РЕГЛАМЕНТ Є ОФІЦІЙНИМ ЗАПРОШЕННЯМ ДЛЯ УЧАСТІ У ЗМАГАННЯХ 

Вложения:
Скачать этот файл (гонка харайзен любители.doc)гонка харайзен любители.doc[ ]1013 Kb13.05.2014 11:57
 

Комментарии 

 
#1 Shilik 13.05.2014 12:18
Судя по положению нужен шоссер и на МТБ низя. Так ли это?
 
 
#2 sanuch 13.05.2014 12:32
Скорее всего нужно быть на шоссейном велосипеде. Если что-то поменяется сообщу.
 
 
#3 VicTorp 13.05.2014 17:57
Еще только в группе с байками е#нуться осталось для полного счастья и все...
Написано ж - "справний шосейний велосипед". Тем более, на первом же подъеме все шансы для МТБ закончатся и 100 гривен накроются.
 
 
+1 #4 VicTorp 13.05.2014 17:59
Кстати, а почему до 40 лет на 2 группы участников разбили, а группы 50 и старше нет?
Несправедливо как-то по отношению к шоссейникам. Мое мнение, которое я озвучивал: до 40 лет, 40-49, 50 и старше.
 
 
#5 Focus 13.05.2014 23:57
Шикарно
А Иванов знает про байкпортал, интересно просто
 
 
#6 Yurr 15.05.2014 15:52
Цитирую VicTorp:
Еще только в группе с байками е#нуться осталось для полного счастья и все...
Написано ж - "справний шосейний велосипед". Тем более, на первом же подъеме все шансы для МТБ закончатся и 100 гривен накроются.

МТБ заборонено, але чисто теоретично...
Чому на підйомі закінчаться шанси для МТБ? На спусках - так, а що заважає 8-кілограмовим гірським велосипедам їхати вгору не гірше за шоссери?
 
 
+1 #7 VicTorp 15.05.2014 21:05
Не "теоретично", а что ни на есть "практично". Гонка шоссейная и нефиг людей под риск подставлять. Я не против самого горного велосипеда в гонке, хотя широкие рули, диски итп - еще та опасность в случае завала. Но большинство байкеров, к сожалению, элементарно не владеют техникой и тактикой групповой езды на шоссе и на высоких скоростях. Просто специфика совсем другая.

Цитирую Yurr:
а що заважає 8-кілограмовим гірським велосипедам їхати вгору не гірше за шоссери?

Заважає те, что на них не допускают к данным соревнованиям. Поэтому мы сравнить и не сможем...
 
 
#8 Shilik 15.05.2014 21:25
Есть те, кто не умеют ездить на шоссе и на МТБ. Считать, что МТБ-шники не умеют ездить шоссе не правильно. МТБ-шники просто не будут ехать в больших группах, где есть опасность завалов.
Результаты одесской сотки говорят сами за себя, МТБ не плохо катит по шоссе.
 
 
+1 #9 VicTorp 15.05.2014 23:35
Кольцевая шоссейная гонка и велопробег/велоралли, как говорят в Одессе, 2 большие разницы.
Повторяю, в Киеве будет проходить шоссейная и именно гонка, поэтому предмет спора мне непонятен.
Дайте погоняться и попробовать себя в настоящей шоссейной гонке своим коллегам. Без дополнительного риска и для одних, и для других. Для любителей МТБ проводится превеликое множество гонок в одном только Киеве, а для шоссе - это первая за последние лет 15!
Опять же, где-то в эти дни будет проходить Велодень для всех желающих.
 
 
#10 Yurr 16.05.2014 09:51
Цитирую VicTorp:
Не "теоретично", а что ни на есть "практично" [...]
Заважає те, что на них не допускают к данным соревнованиям. Поэтому мы сравнить и не сможем...

Я бачу, VicTorp, у Вас чудово вдається сперечатись самому з собою. А прочитати чуже повідомлення і зрозуміти його зміст
Самі пишете "на первом же подъеме все шансы для МТБ закончатся и 100 гривен накроются", а коли я питаюсь - "чому?", пишете про те, що МТБ небезпечні.
Гаразд, проїхали.

Я на гонку зареєструвався, шоссер є, але враховуючи, що практично вся любительська шоссейна тусовка жодного разу не брала участі в групових гонках, буду триматись в стороні від пелотону, особливо на протасовому.
 
 
#11 amers 16.05.2014 10:40
про дисковые тормоза мимо - их сейчас ставят на шоссейные велосипеды. или такие байки не будут допускать?

но в целом опасения шоссеров понятны - одной обезьяны на мтб, "вовремя" влупившей по тормозам, достаточно для отличного завала
 
 
#12 SJ 16.05.2014 11:51
Амерс, если что-то ставят на шоссейные велосипеды, это не значит, что с этим чем-то можно гоняться в групповых гонках на шоссе. С дисками пока нельзя, UCI не разрешает и не факт что разрешит...
 
 
+1 #13 nkt_m 16.05.2014 11:56
Есть куда более интересный вопрос.
У многих МТБшников как и у меня есть шоссейный байк но в группе мы никогда не ездили.
Что делать, поддержать гонку массовкой и ехать в хвосте или не рисковать и сидеть дома?

PS.
Гоняться на МТБ по асфальту - извращение но возможно, например американская "Whisky fat tire criterium". Красиво, весело но далеко не настоящий шоссейный критериум.
 
 
+1 #14 nkt_m 16.05.2014 12:03
Цитирую SJ:
Амерс, если что-то ставят на шоссейные велосипеды, это не значит, что с этим чем-то можно гоняться в групповых гонках на шоссе. С дисками пока нельзя, UCI не разрешает и не факт что разрешит...

После таких тестов в кроссе диски до шоссе точно не скоро дойдут.
https://twitter.com/ryantrebon/status/430041511343185920/photo/1
Фотография ноги Раяна Требона после гонки ЧМ по кроссу 2014 года.
 
 
#15 SJ 16.05.2014 12:04
В группе, в принципе, не так и сложно ездить, главное - резко не тормозить, резко не изменять направление движения, ну и вообще не быть аленем.
 
 
#16 SJ 16.05.2014 12:06
Дело же не только в травмоопасности (хотя и в ней тоже). Банальная замена колёс в гонке с приходом дисков (где возможны разные диаметры роторов, разная "посадочная глубина" ротора на втулке и т.д.) становится нереальным гемором.
 
 
#17 Chayka 16.05.2014 12:19
в группі на шоссе, я так розумію, майбутнє поки буде за ободною гідрою? )
 
 
#18 Yurr 16.05.2014 13:17
Цитирую SJ:
Дело же не только в травмоопасности (хотя и в ней тоже). Банальная замена колёс в гонке с приходом дисков (где возможны разные диаметры роторов, разная "посадочная глубина" ротора на втулке и т.д.) становится нереальным гемором.

Так і бачу драму з заміною дискових коліс на ТДФ.
Я думаю, це основна причина. Ніщо ж не заважає заполіровувати кромки дисків, щоб вони були тупими і безпечними.

nkt_m, я так само міркував і все ж вирішив взяти участь - цікаво, справжня шносейна гоночка. Просто не лізтиму в гущу подій.
 
 
+2 #19 рыжий 16.05.2014 13:54
мне кажется, что при таких скоростях не важно - острый или тупой ротор. тупым нормально будет резать
 
 
+2 #20 Pitlord 16.05.2014 14:29
предлагаю в ответ не покупать российское допускать на кк гонки на шоссеподобных байках (например, кроссовые)
 
 
-2 #21 SJ 16.05.2014 16:06
Да вообще, блин, с бритыми ногами и без пивного живота на кк гонки не пускать.
 
 
+5 #22 vile.gnus 16.05.2014 16:31
Не вижу предмета обсуждения.
Шоссейная кольцевая гонка, в регламнте написано шоссейный велосипед. К чему остальная демагогия?

Никита, нога, насколько я помню, была разрезана звездой шатунов. Могу ошибаться

PS: Кому все же не терпится устроить завал после резкого торможения гидрой, может посмотреть вчерашний этап Giro и задать себе вопрос: "на..уй он там такой красивый нужен?"
 
 
#23 VicTorp 16.05.2014 16:35
Цитирую Yurr:
Я думаю, це основна причина. Ніщо ж не заважає заполіровувати кромки дисків, щоб вони були тупими і безпечними.

Еще надо что-то придумать, чтобы они были холодными...
Диски для шоссе: 1. лишний вес; 2. большое доп. боковое сопротивление; 3. потеря мощности более 10 Ватт только на переднем колесе; 4. ну и весь гемор, описанный выше.
В плюсах: практически вечные колеса для чайников и лучшее торможение в дождь.

Вывод: для повседневной езды и покатух - супергуд, для гонок - хз.
 
 
#24 vile.gnus 16.05.2014 16:41
Цитирую VicTorp:
Еще надо что-то придумать, чтобы они были холодными...

И чтобы в процессе завала нельзя было засунуть палец в прорези ротора. Фаланги рубит элементарно.
Цитата:
Диски для шоссе: 1. лишний вес; 2. большое доп. боковое сопротивление; 3. потеря мощности более 10 Ватт только на переднем колесе; 4. ну и весь гемор, описанный выше.

С пунктами 1 и 2 спорить сложно, а вот по поводу 10 ватт - это из-за дополнительного аэродинамического сопротивления калипера и ротора?
Если есть соотв. статьи, интересно было бы почитать
 
 
#25 Yurr 16.05.2014 16:52
Ну зайва вага інвентаря уже кілька років, як не проблема у професійному велоспорті. Питання стоїть - на які компоненти ефективніше витратити "запас" до ліміту UCI.

П.С.: прийшов Гнус, розклав усе по поличкам.
 
 
#26 amers 16.05.2014 17:03
Цитирую VicTorp:
Диски для шоссе:


где-то краем уха слышал, что ободные тормоза более "теплоёмкие", т.е есть вероятность, что местами ободные тормоза более эффективные

так шоссейные велосипедами с дисками допущены не будут?

пс вопрос без подковырок. мне действительно интересно
 
 
#27 рыжий 16.05.2014 17:22
Курдюков сейчас на этапе Джиро рассказывает про тормоза и про дисковые тоже
 
 
#28 SJ 16.05.2014 17:31
Байкпортала начитался...
 
 
#29 amers 16.05.2014 17:47
линк шоле дайте
 
 
#30 VicTorp 16.05.2014 18:27
Юра, было 2 статьи на cyclingnews и velonews, но месяца 2-3 назад.
Попробую поискать.

Yurr, ну уж точно не на колеса этот "лишний" вес швыряют. Тем более лимит по весу хотят снизить или отменить вообще.

Amers, думаю на этой гонке на что, на что, а на тормоза уж точно внимание обращать не будут.
 
 
#31 Denanogel 16.05.2014 19:27
Интересно, а в Киеве где-нибудь можно взять шоссейник на прокат? А то мой в другом городе и пока не могу его привезти, а поучаствовать хочется.
 
 
#32 rdaysky 16.05.2014 19:52
Просто с точки зрения физики:
1. На затяжном горном спуске, если приходится часто тормозить, выделяется очень много тепла, это неизбежно. И если его приходится рассеивать на одном только маленьком роторе, риск вскипятить тормозную жидкость или иначе повредить тормоз куда выше, чем в условиях КК. В интернетах описано много случаев, когда дисковые тормоза КК-велосипедов не справлялись со спусками по горным дорогам.
2. Повышать мощность тормозов нет смысла, потому что, в отличие от КК, слабым звеном будут покрышки. А если всё же удалось бы существенно повысить эффективность торможения в целом, наверняка завалов стало бы только больше.
3. И улучшенная модуляция вряд ли была бы так полезна на шоссе, хотя здесь могу и ошибаться.
 
 
#33 screw 16.05.2014 20:44
Интересно, снимать выпавших будут по каким отставаниям?
 
 
#34 VicTorp 17.05.2014 18:31
Думаю, тех кто на круг отстал.
У организаторов лимит времени с 10:00 до 11:00.
 
 
#35 delfineja 17.05.2014 23:49
А мне вот что интересно. Страховка. "поліс спортивної страховки (страхування від нещасного випадку с вибраним ризиком «велосепедний спорт шосе»;" Вот прямо обязательно дословно именно так или обычная страховка как для Пущи тоже подойдет?
И награждение интересно написано. С первого по третье и с седьмого по десятое.
Это опечатка или я чего-то интересного не знаю и так принято?
 
 
#36 Chayka 18.05.2014 09:36
+1 к вопросу по страховке.
На руках страховка на год на 20К грн, включающая риски связанные с велоспортом - вид велоспорта не указан. Коефициент риска - максимальный. Прокатит?
 
 
#37 Mr.Skrip 21.05.2014 22:53
Поддерживаю запрет для мтв,перепуги еще те.
 
 
#38 sanuch 27.05.2014 21:15
Читаем внимательно положение, есть изменения в количестве кругов и в формировании категорий!
 

Информация

Відкритий міський турнір з велосипедного спорту «Horizon Masters Cup» серед широких верств населення. 2014
01.06.2014
Киев
Положение
Регистрация
Список зарегистрированных (85)
Результаты (90)
bikeportal.media:
Фото и видео (7)
bikeportal.votes:
Голосование участников (9 / 8.3)
bikeportal.reviews:
Отзывы участников (2)
bikeportal.reports:
Отчеты участников (4)

короткая ссылка на положение гонки:
bikeportal.org.ua/2698
 

Вход / регистрация

Поддержи сайт bikeportal.org.ua финансово:



Календарь

Июнь 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

Ближайшие гонки

28.06.17, XCT «Перегони на Хомецькій»
Вараш
30.06.17, Чемпіонат України в індивідуальній гонці на час (Masters) - 2017
м. Дніпро
01.07.17-02.07.17, Gorgany-race
Ивано-Франковск
01.07.17-02.07.17, Велика пригода у Дермансько-Острозькому національному природному парку
Ровно
01.07.17, Перше Gran Fondo Dnipro Race - 2017
м. Дніпро
01.07.17, Перше Gran Fondo Dnipro Race - 2017 - Medium Fondo - СКАСОВАНА
м. Дніпро
01.07.17-02.07.17, Hutsul trophy
Косів
01.07.17, Лесодром-2017
Одесская область, город Раздельная

Баннер  
  
наверх
time: 1.05661201477