XCM «Кантрійний тандем» by Ghost 2019 - відноситься до аматорських велосипедних змагань категорії крос-кантрі марафон (XCM).
1. Загальні положення.
Мета і завдання гонки: пропаганда здорового способу життя і велосипедного спорту серед широких верств населення, популяризація та розвиток аматорського велоспорту в Україні, як видовищного виду спорту, пропаганда екологічно чистого виду транспорту та виявлення найсильніших гонщиків.
Змагання проходять у парному командному форматі, траса одна для всіх категорій.
Головні організатори змагань: компанія SportTop та Артем & Кристина Стрижак.
Хронометраж та таймінг – Валентин Хренов та команда ВР.
Генеральний спонсор змагань: Ghost bikes
Спонсори змагань:
Нова Федерація велоспорту Києва
Офіційний сервіс Sram в Україні
Повний комплекс підготовки велогонщиків
2. Місце та час проведення.
Гонка відбудеться 23 червня 2019 року в м. Києві (Голосіївський ліс)
Координати точки старту: 50 22'28.43 "С 30 30'28.15" B
Стартова галявина знаходиться над озером Дідорівка.
Схема проїзду до старту і розташування ценру змагань знаходиться за посиланням: https://goo.gl/w5Hc91
РОЗКЛАД змагань: (зміни 19.06.19)
8:20 - початок реєстрації
8:20-9:40 - реєстрація та видача номерів;
9:40-9:50 - брифінг
10:00 - старт категорії ЧЧ Еліта (50 км, 2 кола);
10:03 - старт категорії ЧЧ\ЧЖ 80+ (50 км, 2 кола);
10:06 - старт категорії ЧЖ Open (50 км, 2 кола);
10:15 - старт категорії ЧЧ Open (50 км, 2 кола);
10:20 - старт категорії ЧЧ 25 (25 км, 1 коло);
10:25 - старт категорії ЧЖ 25 (25 км, 1 коло); старт категорії ЖЖ 25 (25 км, 1 коло)
12:30 - старт категорії Електро (25 км, 1 коло)
15:00 - нагородження переможців (нагорождення може бути проведено раніше на 40-60хв)
3. Допуск до участі у змаганнях.
До участі у змаганнях допускаються особи віком від 18 років зі справним велосипедом, справними гальмами на кожному колесі та велосипедним шоломом, який обов'язково має бути застібнутий. Обмежень щодо типу велосипеда немає.
Учасники молодші 18 років до перегонів допускаються після надання письмового дозволу від батьків на участь в змаганні.
Учасники молодше 16 років до змагань не допускаються.
Організатори не мають технічної можливості перевірити справність велосипеда кожного учасника велоперегонів, за стан та справність велосипеда кожен учасник несе особисту відповідальність.
Організатори залишають за собою право не допустити до участі у змаганнях або дискваліфікувати учасників на велосипедах, технічний стан яких, на думку організаторів, не відповідає нормам, а також за порушення положень проведення велоперегонів чи невиконання вимог судді.
Всі учасники велоперегонів повинні мати: спортивну страховку з помыткою "велоспорт", діючу на дату перегонів. Ви можете зробити це на місці в СК Рідна, але краще заздалегіть заповнити форму https://forms.gle/WdYuY51RwZFpMGoX8
При отриманні стартового номеру, учасник велоперегонів повинен віддати розписку про ознайомлення з положеннями аматорських змагань «Кантрійний тандем» - 2019, усвідомлення ризиків та особисту відповідальність за всі можливі наслідки від участі у змаганні, а також пред'явити суддям спортивну страховку.
4. Стартовий внесок і порядок реєстрації.
Реєстрація на змагання здійснюється в два етапи - попередня реєстрація для складання реєстраційних списків, і реєстрація на місці проведення перегонів в день старту.
Попередню реєстрацію буде відкрито 14-го лютого 2019 р. на інтернет-сайті www.bikeportal.org.ua .
Попередня реєстрація закривається 19-го червня 2019 р. о 23:59.
Можлива реєстрація в день старту без попередньої реєстрації (у такому випадку розмір стартового внеску збільшується у 2 рази).
В день старту перед отриманням стартового номеру кожен зареєстрований учасник перегонів має надати підписану розписку про зняття відповідальності з організаторів та усвідомлення умов даних велоперегонів.
Організатори наголошують на тому, що положенням змагань передбачено мати з собою діючий на 26 травня 2019 р. поліс страховки (страхування від нещасного випадку).
1) ви реєструєтесь на сайті байкпорталу і обов'язково вказуйте у полі "велосипед" - марку вашого байку
Стартовий внесок для всіх категорій з 14 лютого по 31 березня складає 400 грн. з людини (800 грн. з пари) при онлайн оплаті на інтернет-сайті bikeportal.org.ua.
Стартовий внесок для всіх категорій з 01 квітня по 31 травня складає 450 грн. з людини (900 грн з пари) при онлайн оплаті на інтернет-сайті bikeportal.org.ua.
Стартовий внесок для всіх категорій з 01 по 19 червня складає 500 грн. з людини (1000 грн з пари) при онлайн оплаті на інтернет-сайті bikeportal.org.ua.
Стартовий внесок для всіх категорій при оплаті в день змагань на місці старту складає 800 грн з людини
Попередня реєстрація припиняється 19-го червня 2019 р. о 23:59
Під час реєстрації будь ласка вказуйте розмір сувенірної футболки! Вона безкоштовна і буде у стартовому пакеті!
Стартові внески не повертаються.
За свій стартовий внесок учасники отримують:
• Участь в унікальних аматорський велоперегонах м. Києва;
• Стартовий пакет, який включає в себе: номер учасника, фірмова футболка (при умові реєстраціі та сплати стартового внеску до 10 червня 2019р), фірмовий баф, талон на харчування, сувенірна продукція від спонсорів.
• Питну воду та ізотонік для учасників, чай, печиво, банани тощо;
• Чергування/обслуговування карети швидкої медичної допомоги;
• Систему таймінга і суддівство від команди BP;
• Добру атмосферу гонки з позитивною музикою та дотепним ведучим;
• Переможці і призери отримують медалі, кубки, подарунки;
• Незабутню атмосферу спілкування та змагання!
Оплата стартового внеску здійснюється шляхом переводу коштів на карту Приват банку (призначення платежу вказувати не треба):
4149-6293-1061-5281 Стрижак Кристина
Після оплати стартового внеску треба ОБОВ’ЯЗКОВО сповістити організаторів про здійснення переводу: на e-mail: xcmtandem@gmail.com
5. Категорії учасників.
Положеннями передбачений парний формат змагань.
- ЧЧ Еліта (50 км) – відкрита категорія для команд з двох досвідчених чоловіків будь-якого віку, спортивної майстерності та спортивної кваліфікації;
- ЧЧ Open (50 км) - відкрита категорія для команд з двох чоловіків-аматорів;
- ЧЖ Open (50 км)* - команда з чоловіка і жінки будь-якого віку;
- ЧЧ\ЧЖ 80+(50 км)* – команда з двох чоловіків або чоловік та жінки сумарний вік яких на день старту перевищує 80 років;
- ЧЧ 25 (25 км) - категорія для команд з двох чоловіків-початківців;
- ЧЖ 25 (25 км)* - категорія для команд з чоловіка та жінки початківців;
- ЖЖ 25 (25км)* - категорія для команд з двох жінок;
- Електро (25км) – категорія соло (особистий залік) на електро велосипеді без обмежень по віку, статі та об’єму двигуна.
Організатори залишають за собою право переводити учасників в іншу категорію на свій розсуд.
Якщо у когось виникає питання – у яку категорію реєструватися, не соромтеся, звертайтесь до організаторів, вони вам підкажуть)
* - категорія відбудеться, якщо на 01 травня 2019 в ній буде зареєстровано 5 або більше команд
6. Порядок проходження дистанції
Дистанція являє собою коло в 25 км з набором висоти 750 м. Траса складається з трьох петель, в кінці кожної петлі учасники проїжджають через головну галявину змагань, на якій будуть розташовуватися пункти харчування, намет техдопомоги та намет таймінга.
Старт загальний за категоріями згідно регламенту.
За 3хв до фактичного старту кожної категорії учасники будуть визиватися суддею хронометристом для зайняття стартових позицій. Якщо під час оголошення назви команди учасники не з’являються на стартовій лінії вони займають місце у кінці групи. Розподіл по стартовим лініям відбудеться згідно сумарного рейтингу байкпорталу обох учасників команди.
При проходженні дистанції відстань між учасниками однієї команди не може перевищувати 1хв в будь-якій точці маршруту. Час між учасниками команди буде фіксуватися на чек-поінтах по дистанції і маршалами на кожній петлі. У випадку перевищення командою даного часового ліміту, команді буде присвоєно штраф 8хв за кожен факт порушення, у випадку багаторазового повторення порушення - команда буде дискваліфікована.
Правилами змагань дозволено пересування по трасі тільки офіційно зареєстрованих гонщиків і організаторів змагань.
Рух можливий і здійснюється чітко в одному напрямку.
Через 2:30 години після старту (кожної категорії окремо) закривається вихід на друге коло. Хто не встигне подолати перше коло за 2:30 години, не буде допущений до другого кола та отримає залік по 1 колу і посяде місця після усіх команд, що подолали 2 кола.
Трек - www.gpsies.com/map.do?fileId=ttaoveplvprqbbzg (оновлено 16.06.19)
У треку можливі зміни!
Технічна зона (техзона), технічний пункт (техпункт) і технічна допомога.
Техзона організовується в районі стартового табору. Допускається ремонт і заміна велосипеда або окремих його частин. У техзоні учасники можуть отримувати технічну допомогу від кого завгодно. При поломці велосипеда на дистанції, гонщик має право самостійно або за допомогою учасників його команди здійснити ремонт велосипеда і / або заміну частин велосипеда. При цьому гонщик і його помічники не повинні надавати перешкод іншим гонщикам. Невиконання цієї умови може спричинити попередження і / або штраф.
На стартовій галявині буде розміщений веломеханік з усім потрібним інструментом для екстреного ремонту, який допоможе з ремонтом будь-якої складності.
Номери гонщиків
Гонщики, що знаходяться на трасі, зобов'язані мати номер для велосипеда, що кріпиться на кермо так, щоб він був добре видний суддям на контрольних пунктах. При заміні велосипеда, гонщик зобов'язаний перенести номер на новий велосипед перш, ніж продовжити гонку. Організатори мають право вимагати пред'явити номер в будь-який момент часу. Якщо номер не видно (номер брудний і т.п.), гонщик, проїжджаючи повз контрольного пункту, повинен голосно повідомити свій номер суддям.
«Зрізка»
«Зрізка» маршруту, шляхом виходу за межі траси, суворо заборонено і штрафується дискваліфікації.
Вихід за межі траси може бути дозволений у виняткових випадках - якщо виникає перешкода, яку неможливо об'їхати в межах траси (завал, руйнування покриття траси і тп), при цьому об'їзд не повинен скорочувати дистанцію і не давати ніяких переваг перед іншими гонщиками. Після маневру гонщик негайно повинен повернутися на трасу.
Контроль за фіксацією «зрізок» покладається на маршалів, які будуть стояти в найвіддаленіших частинах траси.
Лідирування (слідування «на колесі»)
Лідирування всередині команди дозволено. Лідирування між командами дозволено, але тільки в тому випадку, якщо гонщики слідують за іншими зареєстрованими гонщиками. Лідирування за транспортом або незареєстрованими гонщиками (велосипедистами) заборонено.
Перевага руху
Гонщики, що пересуваються верхи на велосипеді, мають перевагу над гонщиками, що йдуть пішки. Гонщики, що штовхають або несуть свої велосипеди, повинні пересуватися по найменш комфортній для проїзду частини траси в той момент, коли їх обганяють. Гонщики, що штовхають або несуть свої велосипеди, можуть обганяти їдуть велосипедистів, якщо вони не створюють перешкоди руху.
«Кругові» і обгони
У випадки обгону, гонщики, що обганяють повинні голосно оповіщати про намір обгону, крикнувши «обходжу справа» або «обходжу ліворуч». Безпечне проведення обгону є обов'язком того, хто обганяє.
Позиційна боротьба
Коли гонщики двох команд (і більше) змагаються за місце на трасі, лідируючий не зобов'язаний поступатися позицією тому, хто обганяє (за винятком «кругових»). Проте, заборонені різка зміна траєкторії руху при обгоні , та будь-які торкання (тілом або частинами велосипеда) з метою перешкодити руху. Той, що обганяє, в свою чергу, повинен забезпечити безпеку свого маневру.
Спортивна поведінка
Небезпечна їзда, використання лайливих виразів, образи, та інші елементи неспортивної поведінки можуть стати приводом для попередження, а при повторних порушеннях, і дискваліфікації. Міра покарання у кожному конкретному випадку визначається головним суддею гонки.
Використання "сцепок" та мотузок для допомоги пересування - заборонені!
Вода і харчування
До старту буде можливість набрати воду і спортивний напій від спонсорів, які будуть знаходиться в центрі змагань. Протягом всієї гонки на стартовій галявині буде розташовуваний пункти харчування в яких під час гонки можна буде набрати воду, спортивний напій і запастися їжею. Розлив води у фляги учасників на пунктах харчування здійснюватимуть судді, їжу учасники беруть самостійно.
Вода і харчування можуть надаватися гонщикам ким завгодно і в будь-якому місці траси. Проте, гонщики не повинні створювати перешкод іншим учасникам, приймаючи воду і харчування.
Розкидання упаковок, обгорток і пакетів на трасі суворо заборонено!!!
7. Обставини непереборної сили (форс-мажор)
У разі виникнення обставин непереборної сили (погодних, соціальних, політичних тощо), таких, через які проведення змагань може стати небезпечним - коло траси та їх кількість може бути змінено або перегони можуть бути припинені. У цьому випадку, фінальний протокол формується за результатами на момент прийняття рішення про їх припинення.
Також, трек траси може бути змінений, зважаючи на погодні умови та стан ґрунту. Зміна маршруту може відбутись у будь-який час, про що організатори мають повідомити з обґрунтуванням причин.
Стартові внески у випадку форс-мажору не повертаються.
8. Особливості публічного заходу
Велоперегони є публічним заходом. Беручи участь у ньому гонщики, вболівальники та інші особи , присутні на заході , автоматично дають згоду на зйомку на фото-, кіно-, теле-, відеоплівку, а так само - цифрові носії.
Фізична особа , яка погодилася на зйомки його на фото- , кіно- , теле- чи відеоплівку, цифрові носії, може вимагати припинення їх публічного показу в тій частині, яка стосується її особистого життя. Витрати , пов'язані з демонтажем виставки чи запису , відшкодовуються цією фізичною особою.
9. Нагородження
Учасники команд, які посіли з 1 по 3 місце в кожній категорії, нагороджуються медалями та цінними призами від спонсорів. Переможці отримують кубки.
10. Контакти організаторів
xcmtandem@gmail.com
(093) 26 45 242 Кристина
Комментарии
Запустіть електро першими, вони ж всіх знесуть, коли будуть обганяти
Но если электрички запустить первыми, то лидеры их все-же догонят.
Просто ты представляешь электровелосипеды как какой-нибудь спеш эндуро который весело рулиться, а реально некоторые будут на самоделках с приводом на переднее колесо и свинцовыми аккумами на багажнике.
В итоге они нормально будут ехать на плоских прямиках, а на более технином будут мягко говоря подтупливать, в торчки вообще не поедут. Так что там разброс скоростей может быть большой и многих на тех участках догонят лидеры.
самое интресное будет, если у самоделкиных за несколько км до финиша начнут массово садиться аккумы из-за нагрузок
Не в коем случае. Электро будут ехать на уровне среднего любителя. И то не факт.
і обмеження 25 км.ч))
В положеннях електронів є ліміт в 25
http://bikeportal.org.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=7152
І це добре, бо було б за гранню добра і зла виживання на 50 км\г
можем сдать парочку отличных точек для экшн фото)
пока не спешите покупать билеты... www.bikeportal.org.ua/7304
Конечно!
Хтось знаходив прозору потерту флягу 0.8л у карбо-тримачі Amadeus.
Вилетіла у китаєво на спуску по жолобу. Ще Віталік З. бачив її по центру спуску. Після фінішу повернувся - вже не було.