Положення про пригодницькі перегони Bucha Spring Race 2016
версія від 18.03.2016
Вступ.
Змагання проводяться в форматі пригодницьких перегонів, та можуть включати елементи пішохідного, гірського, водного, велосипедного туризму, скелелазання, спортивного орієнтування та інших видів спорту на розсуд організаторів.
-
Мета та завдання
Змагання проводяться з метою:
-
популяризації здорового способу життя;
-
підготовки учасників до виживання та діяльності у екстремальних умовах зовнішнього середовища;
-
виявлення нацбільш підготовленої команди в даному виді змагань на момент проведення перегонів.
-
Місце та час проведення змагань.
Змагання проводяться на території Києво-Святошинського, Макарівського та Бородянського районів Київської обл. 16 - 17.04.2016 року
Місце знаходження стартового табору та схема проїзду до нього буде опублікована на сайті до 01.04.2016 (попередньо - в межах м. Буча, Київської обл.)
-
Керівництво змаганнями
Головний суддя змагань - Дмитро Будаловський
Керівництво змаганнями здійснює оргкомітет в складі:
Загальний дизайн дистанцій: Дмитро Будаловський
Технічні етапи: Дмитро Будаловський, Микола Поплавко та компанія "Скай Парк", Роман Назаренко та команда "Авангард"
Етапи спортивного орієнтування: Тарас Конюхов
Водні етапи: Олександр Іванов (aka Дядя Саша :) )
-
Дистанція змагань.
Змагання являють собою маршрут туристичної подорожі що об’єднує кілька видів пересування (велосипедний, піший, роликові ковзани, гребля на байдарках, плавання), орієнтування по карті та подолання різноманітних природних та штучних перешкод.
Буде передбачено кілька дистанцій для людей майже з будь-яким рівнем фізичної підготовки.
Приблизні параметри дистанцій:
Клас Hardcore
Загальна довжина дистанції до 200 км, в тому числі:
- велосипед - до 150 км;
- пішки - до 30 км;
- гребля на байдарках - до 10 км;
- плавання – до 200 м;
- роликові ковзани - до 10 км.
Клас Light
Загальна довжина дистанції до 70 км, в тому числі:
- велосипед - до 60 км;
- пішки - до 5 км;
- гребля на байдарках - до 5 км;
- плавання – до 200 м;.
Клас Trek
Загальна довжина дистанції до 60 км, в тому числі:
- пішки - до 50 км;
- гребля на байдарках - до 10 км;
- плавання – до 200 м;
Клас Velo
Загальна довжина дистанції до 150 км (щось схоже на «Велотуризм» від Malinka та Fasser)
- учасники даного класу мають право проходити техничні етапи, та заробляти таким чином призові бали, що будуть відняті від їх часу на фінішу.
1 призовий бал дорівнює 1 хв;
Детальні схеми дистанцій будуть опубліковані на сайті http://bikeportal.org.ua/ до 01.04.2016
Команди класів Hardcore, Trek и Light мають бути готові до подолання наступних перешкод:
-
ділянок скель (або еквівалентних штучних перешкод) до 4 категорії складності, довжиною до 20 м
-
Переправи через водойми:
-
бродом, глибиноюю до 1,5 м;
-
Навесні, горизонтальні, крутопохилі, у тому числі із самонаведенням
-
Маятником, по колоді, та інші, з використанням підручних засобів.
-
-
Спуск/підйом по закріплених мотузках
-
Проходження заболочених ділянок
-
інші природні та штучні перешкоди…
Команди класів Hardcore та Trek забезпечують страховочне спорядження та безпеку подолання перешкод самостійно.
Командам класів Light та Velo надають стаховочне спорядження та забезпечують проходження судді на етепах.
Команди на маршруті перегонів працюють автомомно, будь-яка стороння допомога або використання механічних тренспортних засобів заборонена та веде до негайної дискваліфікації команди.
Дозволено користування будь-якими предметами, що знайдені на маршруті або придбані у торгових точках, але наявність таких точок судді не гарантують.
Пояснення: супроводження команди сторонными особами а також доставка їй спорядження/їжі и т.п. ЗАБОРОНЕНА та веде до дискваліфікації, однак якщо команда знайшла/купила на маршруті перегонів будь-який предмет - вона може його використовувати на свій розсуд, при умові що це не порушує вимог безпеки.
-
Розпорядок змагань.
16 квітня 2016
- з 8:00 до 12:00 Подача заявок. Перевірка спорядження.
- 12:00 Нарада з представниками команд
- 13:00 Старт класів Hardcore, Velo та Trek
- 14:00 Старт класів Light та Family
- 19:00 Фініш класу Family
17 квітня 2016
- 14:00 Фініш класів Hardcore, Velo, Trek та Light
- 16:00 Нагородження призерів
-
Учасники змагань
У змаганнях приймають участь команди у складі:
-
класи Hardcore, Трек та Velo - 2 людини будь-якої статі
-
класи Light та Family – 1-3 людини на розсуд команди
Мінімальний вік учасників у класах Hardcore, Трек и Velo та Light не менше 18 років.
Увага! Участь у перегонах є потенційно небезпечним та може повлекти за собою травмування або смерть учасника!
Кожен учасник перегонів вважається таким, що здійснює самостійну туристичну подорож за маршрутом, що обирає самостійно, та несе персональну відповідальність за стан свого здоров’я, адекватність своїх дій на дистанції та якість страховочного спорядження, що він використовує.
Учасник зобов’язаний не предъявляти до суддів претензій у випадку будь-яких інциндентів, що можуть статися на дистанції перегонів, що він підтверджує розпискою встановленого зразка.
-
Реєстрація та розмір стартового внеску.
Реєстрація відбувається у відповідному розділі на сторінці перегонів сайту http://bikeportal.org.ua/
Стартовий внесок сплачується через систему онлайн-оплати LiqPay в Інтернет.
Після заповнення анкети участника здійснюється автоматичне перенаправлення на сторінку сплати стартового внеску. Якщо Ви не здійснили оплату стартового внеску одразу після реєстрації то дістатися сторінки оплати можна натиснувши кнопку "Сплатити" - у напроти строки з даними Вашої команди у списку зареєстрованиї учасників.
Команда вважається зареєстрованою тільки після сплати стартового внеску.
Іноземні команди моюуть сплатити стартовий внесок на старті за ціною відповідно до дати попередньої реєстрації на сайті.
Розмір стартового внеску:
Клас Hardcore:
При реєстрації та оплаті до 27.03.16 г. включно, стартовий внесок складає 500 грн. з команди.
При реєстрації та оплаті після 27.03.12 г. стартовий внесок складає 600 грн. з команди.
При реєстрації та оплаті після 08.04.12 г. стартовий внесок складає 1000 грн. з команди.
При реєстрації на старті без попередньої заявки - 1400 грн. з команди.
Клас Light:
При реєстрації та оплаті до 27.03.16 г.. включно, стартовий внесок складає 200 грн. з одного учасника.
При реєстрації та оплаті після 27.03.12 г. стартовий внесок складає 300 грн. з одного учасника.
При реєстрації та оплаті після 08.04.12 г.. стартовий внесок складає 400 грн. з одного учасника.
При реєстрації на старті без попередньої заявки - 600 грн. з одного учасника..
Клас Trek:
При реєстрації та оплаті до 27.03.16 г.. включно, стартовий внесок складає 500 грн. з команди.
При реєстрації та оплаті після 27.03.12 г стартовий внесок складає 600 грн. з команди.
При реєстрації та оплаті після 08.04.12 г.. стартовий внесок складає 1000 грн. з команди.
При реєстрації на старті без попередньої заявки - 1400 грн. з команди.
Клас Velo:
При реєстрації та оплаті до 27.03.16 г.. включно, стартовий внесок складає 300 грн. з команди.
При реєстрації та оплаті після 27.03.12 г стартовий внесок складає 500 грн. з команди.
При реєстрації та оплаті після 08.04.12 г. стартовий внесок складає 700 грн. з команди.
При реєстрації на старті без попередньої заявки - 1000 грн. з команди.
Клас Family:
При реєстрації та оплаті до 29.02.16 г. включно, стартовий взнос складає 200 грн. з команди.
При реєстрації та оплаті після 01.03.12 г. стартовий взнос складає 300 грн. з команди.
При реєстрації та оплаті після 01.04.12 г. стартовий взнос складає 400 грн. з команди.
При реєстрації на старті без попередньої заявки - 800 грн. з команди.
-
Умови проходження дистанції.
8.1 Під час реєстрації у стартовому таборі на зап’ясті кожного учасника закріплюється контрольна стрічка або електронний пристрій для фіксації проходження дистанції.
8.2 На дистанції знаходяться контрольні пункти (надалі КП) з суддями або без, при знаходженні яких потрібно зробити відмітку компостером на стрічці або за допомогою електронної відмітки. Інструкції з користування системою електронної відмітки будуть надані на старті перегонів.
8.3 Номера для велосипедів, що надані суддями повинні бути закріплені у передній частині велосипеда таким чином, щоб його можна було легко знайти.
8.4 Картографічний матеріал, а також Інформація про напрямок руху командам може надаватися на старті перегонів або на будь яких КП по дистанції.
8.5 На деяких КП обладнані перешкоди, які команди мають проходити у порядку приходу на КП.
8.6 Подолання перешкоди команда починає тільки після приходу останнього учасника команди, а повернення на дистанцію здійснюється після проходження перешкоди останнім членом команди.
8.7 Умови подолання перешкоди, максималььно допустимий час, що дається на її подолання та мінімальні вимоги до безпеки визначають судді на КП.
8.8 Суддя може у будь-який час зупинити команду або примусити її негайно звільнити перешкоду, якщо її дії, на його думку, не забезпечують мінімальних вимог до безпеки, або порушують умови подолання перешкоди.
8.9 По команді судді команда мусить негайно припинити роботу на перешкоді та звільнити її якщо сплинув максимально допустимий час, що був наданий на її проходження.
8.10 Команди, що були зняті з технічного етапа продовжують змагання, але при підведенні підсумків займають місця нижче тих хто пройшов всі етапи.
8.11 Певні КП можуть мати обмежений час роботи. Якщо команда прибуває на КП пізніше закриття вона має рухатися на фініш перегонів за найкоротшим маршрутом. При підведенні підсумків в залік їй йдуть всі КП що вона взяла до моменту запізнення на КП з обмеженим часом роботи.
8.12 Якщо команда прийняла рішення про схід з дистанції вона повинна повідомити про це суддю на найближчому КП або головного суддю по телефону, а також здати контрольні стрічки або електронні пристрої відмітки у базовому таборі гонки
8.13 Команда що припинила змагання та зійшла з дистанції, добирається до базового табору гонки самостійно, судді не мають можливості евакуювати команди якщо немає безпосередньої загрози здоров’ю або життю учасників.
8.14 Умови проходження велоетапу.
Рух передбачено лісовими та полевими стежками та дорогами, а також дорогами з твердим покриттям.
Обов’язковою умовою для всіх учасників на велосипеді є одягнутий на голову та застебнутий велосипедний або альпіністський шолом (каска).
Рух дорогами загального користування повинно здійснюватися з дотриманням ПДР та увімкненими, у темний час доби, светловими приладами (передня фара/фонарь та задній габаритний вогонь червоного кольору).
Порушення будь-якої з цих вимог штрафується 1 годиною додаткового часу за кажен факт по кожному члену команди!
Післе закінчення кожного велосипедного етапу, а також на старті класів Hardcore та Light всі велосипеди команды мають бути припарковані, з’єднані разом та закриті на замок на парковці, що вкажуть судді. Тільки після цього команда може продовжувати Перегони. Разом з велосипедами дозволено залишати будь-яке додаткове спорядження, однак тільки у випадку, якщо воно надійно прикреплено до велосипедів.
8.15 Умови проходження етапу греблі на байдарках.
Етап проходиться командою на байдарках. Байдарки, весла та рятувальні жилети командам надають судді.
На етапі сплава рух по берегу - заборонено. За порушення команда буде зупинена та буде накладений штраф 1 година (за кожен факт). Після штрафу продовжити рух команда зможе тільки у байдарці.
Під час проходження етапу на всіх учасниках повинні бути одягнуті рятувальні жилеты!!
8.16 Умови проходження етапу роликових ковзанів.
Етап проходиться на роликових ковзанах, які судді доставляють на початок этапу, або пішки.
Обов’язковою умовою для всіх учасників на этапі роликових ковзанів є одягнутий на голову та застебнутий велосипедний або альпіністський шолом (каска), а у темний час доби - увімкнений фонарь білого кольору попереду та червоного позаду!
-
Спорядження.
Нижче вказані мінімальні набори спорядження, які кожна команда повинна мати з собою на дистанції постійно, за виключенням етапів спортивного орієнтування.
Клас Hardcore:
-
Велосипед с заднім габаритним ліхтарем (кожному учаснику).
-
Ліхтар для песування в темний час доби (кожному учаснику).
-
Велосипедний або альпіністський шолом (кожному учаснику).
-
Велосипедний замок (один на команду).
-
Мобільний телефон у герметичній упаковці (один на команду).
-
Компас (один на команду).
-
Карандаш або ручка (один на команду).
-
Ємність для води (кожному учаснику).
-
Запальничка/сірники у герметичній упаковці.
-
Система страховочна з 2 «усами» самостраховки (кожному учаснику).
-
Пристрій для спуску по мотузці. (кожному учаснику).
-
Комплект пристроїв для підйому по мотузці. (один на команду).
-
Карабины 3 шт. (кожному учаснику).
-
Аптечка (бинт, йод, нашатырь, болеутоляющее и сердечное средства).
-
Мотузка - статична 20м диаметр не менше 9 мм!!
Класс Light:
-
Велосипед с заднім габаритним ліхтарем (кожному учаснику).
-
Ліхтар для песування в темний час доби (кожному учаснику).
-
Велосипедний або альпіністський шолом (кожному учаснику).
-
Велосипедний замок (один на команду).
-
Мобільний телефон у герметичній упаковці (один на команду).
-
Компас (один на команду).
-
Карандаш або ручка (один на команду).
-
Ємність для води (кожному учаснику).
-
Запальничка/сірники у герметичній упаковці.
-
Аптечка (бинт, йод, нашатырь, болеутоляющее и сердечное средства).
Класс Velo:
-
Велосипед с заднім габаритним ліхтарем (кожному учаснику).
-
Ліхтар для песування в темний час доби (кожному учаснику).
-
Велосипедний або альпіністський шолом (кожному учаснику).
-
Велосипедний замок (один на команду).
-
Мобільний телефон у герметичній упаковці (один на команду).
-
Компас (один на команду).
-
Карандаш або ручка (один на команду).
-
Ємність для води (кожному учаснику).
-
Запальничка/сірники у герметичній упаковці.
-
Аптечка (бинт, йод, нашатырь, болеутоляющее и сердечное средства).
Класс Trek:
-
Ліхтар для песування в темний час доби (кожному учаснику).
-
Велосипедний або альпіністський шолом (кожному учаснику).
-
Мобільний телефон у герметичній упаковці (один на команду).
-
Компас (один на команду).
-
Карандаш або ручка (один на команду).
-
Ємність для води (кожному учаснику).
-
Запальничка/сірники у герметичній упаковці.
-
Система страховочна з 2 «усами» самостраховки (кожному учаснику).
-
Пристрій для спуску по мотузці. (кожному учаснику).
-
Комплект пристроїв для підйому по мотузці. (один на команду).
-
Карабины 3 шт. (кожному учаснику).
-
Аптечка (бинт, йод, нашатырь, болеутоляющее и сердечное средства).
-
Мотузка - статична 20м диаметр не менше 9 мм!!
-
Залік результатів та визначення переможців.
Підтвердженням подолання дистанції перегоніів є контрольна стрічка, або електронний пристрій, який закріплюється на руці кожного учасника на під час реєстрації.
Залік результатів для команд, що пройшли всю дистанцію перегонів - по найменшому часу проходження.
Для решти команд залік здійснюєтся по кількості послідовно взятих контрольних пунктів (КП) (або, при однаковій кількості, по найменшому часу їх проходження). При неможливості фіксації часу проходження останнього КП, приорітет надається команді яка раніше пройшла останній КП з суддями.
Контрольні стрічки або пристрої повинні бути здані суддям у стартовому таборі гонки не пізніше ніж через 1 годину після закінчення контрольного часу гонки. Команда, що не здала контрольну стрічку або пристрій протягом вказаного часу вважається такою що зійшла з дистанції та не бере участь у розподілі місць.
-
Нагородження
Команди, що зайняли 1-3 місця у кожній категорії нагороджуються призами.
Організаторами та спонсорами можуть бути влаштовані додаткові призи для певних категорій учасників.
-
Прикінцеві положення.
Дане положення є офіційним запрошенням до змагань.
Детальна інформація про змагання розмішується у розділі гонки на сайті: http://bikeportal.org.ua/ та на сторінці змагань у мережі Facebook
Комментарии
К нам присоединились Тарас Конюхов, Николай Поплавко и Дядя Саша
Ура товарищи!!
Регистрируемся, не стесняемся! Я уверен желающих гораздо больше...
Также добавлены условия водного, вело и роликового этапа. Завтра будут схемы и перечень снаряжения.
Также пока пришлось отказаться от проведения класса Family, но надеюсь проведу это отдельным мероприятием.
оплата осуществляется в автоматическом режиме через форму оплаты.
в списке зарегистрированных, найдите свою команду:
http://bikeportal.org.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=4253&Itemid=1044
пользователь, который регистрировал команду, увидит в столбце Оплата значок корзины -
на него нужно нажать и произвести оплату.