ПОЛОЖЕННЯ
про проведення закриття сезону XC Bikeshop 16 жовтня 2010 року
м. Новомосковськ .
1. Мета завдання
1.1. Змагання проводяться з метою:
- визначення найсильніших спортсменів;
- залучення молоді, осіб середнього та старшого віку до систематичних занять велоспортом;
- пропаганда здорового способу життя серед населення.
2. Місце і час проведення
2.1. Крос-кантрі проводяться у місті Новомосковську, Марьяновская гора.
Регистрація з 09-30 до 11-00
Просмотровий круг з 11-00 до 11-15
Святкове відкриття кросу 16.10.2010 р. о 11-20
Старт Юниоры о 11-30
Старт Элита, Девушки, Ветераны 40+ о 12-40
Старт Любители о 14-00
Нагородження о 16-00
3. Керівництво змаганнями
3.1. Загальне керівництво кросом, його підготовку та проведення здійснює оргкомітет. Головний суддя змагань Пасицельский О. Є. Головний хронометрист Хренов В. Судья на старте Пасицельска Н. Ю.
4. Дистанція та групи учасників
4.1. Змагання проводяться на дистанціях:
ЭЛИТА 8 кругов по
ЛЮБИТЕЛИ 6 кругов
ВЕТЕРАНЫ 40+ 4 круга
ДЕВУШКИ 4 круга
ЮНИОРЫ 4 круга
4.2. Оргкомітет може змiнити кiлькiсть кругiв. Стартове вишиковування по рейтингу.
4.3. Після стартової побудови суддья оповістить номери і прізвища учасників. Учасники не підтвердили своєї присутності на стартовій побудові - до старту не допускаються.
5. Учасники змагань
5.1. До участі в змаганнях допускаються всі бажаючі, що мают підготовку; належну екіпіровку (шолом), технічно справний велосипед с розмIрами колес 26", 28", 29" з працюючими ручними гальмами. Оргкомiтет залишає за собою право на недопуск учасника, велосипед якого не задовольняє технiчним вимогам. Учасник, на трасi без шолома – ДИСКВАЛІФІКУЄТЬСЯ.
5.2. Стартовий внесок 20грн, для дiвчат 10грн, для дiтей безкоштовно
5.3. Учасники змагань, яким немає 18 років, повинні мати з собою копію свідоцтва про народження, з письмовим дозволом батьків.
5.4. Кожен велогонщик несе персональну відповідальність за технічний стан свого велосипеда, за стан свого здоров'я і адекватність своїх дій впродовж всієї дистанції, що відбивається в підписуваній їм розписці встановленого зразка. Реєстрація учасників здійснюється на місці проведення гонки в день старту. Попередня реєстрація здійснюється на сайті http://bikeportal.org.ua . Для здобуття номера учасник повинен заповнити анкету учасника змагань. Після фінішу номери залишаються учасникам.
5.5. Гонщики, знаходячись на трасі, зобов'язані мати номер для велосипеда (на кермі), так щоб він був видний суддям на контрольних пунктах. При заміні велосипеда, гонщик зобов'язаний перенести номер на новий велосипед перш, ніж продовжити гонку. Організатори мають право зажадати пред'явити номер у будь-який момент часу. Якщо номер не видно (номер брудний і тому подібне), гонщик, проїжджаючи мимо контрольного пункту, повинен голосно повідомити свій номер суддям.
5.6. Після реєстрації кожен учасник отримує комплект харчування. Впродовж всієї гонки буде організована роздача гарячого чаю.
6. Порядок проходження дистанції
6.1. Після старту гонщики проходят по дистанції певну організаторами кількість кругів. Старт круга закривається в разі проходження фінішу гонки лідером відповідної категорії. Місце гонщика в підсумковому протоколі визначається по кількості пройденних повних кругів і часу, витраченій на їх проходження.
6.2. Правилами змагань дозволено пересування по трасі лише офіційно зареєстрованих гонщиків і організаторів змагань. Рух здійснюється строго у визначеному організаторами напрямі.
6.3. "Зрізання" маршруту, шляхом виходу за межі траси строгий заборонено і штрафується додаванням до результату штрафного часу (10 хвилин і більше) або ДИСКВАЛІФІКАЦІЄЮ, залежно від тяжкостi провини. Вихід за межі траси дозволений у виняткових випадках - якщо виникає перешкода, яку неможливо об'їхати в межах траси (завал, руйнування покриття траси і тп), при цьому об'їзд не повинен скорочувати дистанцію і не давати жодних переваг перед іншими гонщиками. Після маневру гонщик негайно повинен повернутися на трасу.
6.4. Лідирування дозволене, але лише в тому випадку, якщо гонщик слідує за іншим зареєстрованим гонщиком. Лідирування за транспортом або незареєстрованими гонщиками (велосипедистами) заборонене.
6.5. Гонщики, що пересуваються верхи на велосипеді, мають перевагу над гонщиками, що спішилися. Гонщики, що штовхають або несуть свої велосипеди, повинні пересуватися по найменш проєзжаємой частини траси в той момент, коли їх обганяють. Гонщики, що штовхають або несуть свої велосипеди, можуть обганяти велосипедистів, що їдуть, якщо вони не створюють перешкоди руху.
6.6. Гонщики, що обганяються на круг повинні поступатися дорогою лідерам. Ті, що обганяють повинні голосно оповіщати про намір обгону, крикнувши «обходжу справа» або «обходжу зліва». Безпечне проведення обгону є обов'язком того, що обганяє.
6.7. Коли два гонщики борються за місце на трасі, той, що лідирує не зобов'язаний поступатися позицією що обганяє (за винятком «кругів»). Проте, заборонені різка зміна траєкторії руху що обганяється і будь-які торкання (тілом або частямі велосипеда), з метою перешкодити руху. Що обганяє, у свою чергу, повинен забезпечити безпеку свого маневру.
6.8. Небезпечна їзда, використання лайливих виразів, образи і інші елементи неспортивної поведінки можуть стати приводом для запобігання, а при повторних порушеннях, і дискваліфікації. Міра покарання у кожному конкретному випадку визначається головним суддею гонки.
6.9. Вода і харчування можуть надаватися гонщикам ким завгодно і в будь-якому місці траси. Проте, гонщики не повинні створювати перешкод іншим учасникам, приймаючи воду і живлення. Розкидання упаковок, обгорток і тари на трасі заборонено.
7. Технічна зона (техзона), технічний пункт (техпункт) і технічна допомога.
7.1.Техзона організовується в районі стартового табору. Допускається ремонт і заміна велосипеда або окремих його частин. У техзоне учасники можуть отримувати технічну допомогу від кого завгодно. При поломці велосипеда на дистанції, гонщик має право самостійно або за допомогою членів його команди здійснити ремонт велосипеда і заміну частин велосипеда . При цьому гонщик і його помічники не повинні надавати перешкод іншим гонщикам. Не виконання цієї умови може спричинити запобігання і штраф. Якщо ремонт неможливий, круг необхідно закінчити пішки по трасі з велосипедом. Окрім цього на дистанції в місцях живлення можуть організовуватися техпункти з мінімальним набором запчастин і інструменту. Запчастини, інструмент і допомога на техпунктах можуть надаватися як організаторами, так і членами команд гонщиків.
8. Нагородження
8.1. Учасники, що посіли I, II, III місця в абсолютній першості на дистанціях, нагороджуються грамотами, медалями та цінними призами оргкомітету. Мiсця з IV по X нагороджуються грамотами.
9. Фінансування
9.1. Витрати на організацію і проведення змагань за рахунок Новомосковської федерації велоспорту. Президент Пасицельский О. Є.
9.2. Витрати на нагородження переможців за призові місця - за рахунок магазину ВЕЛО та магазину Bikeshop.
9.3. Витрати на оплату суддів, оплата медичного персоналу, виготовлення номерiв за рахунок внескiв.
9.4. Інформаційна підтримка – Інтернет магазин www.bikeshop.dp.ua , портал www.velokiev.com.ua , http://bikeportal.org.ua
10. Обставини непереборної сили (форс-мажор)
10.1. В разі виникнення обставин непереборної сили (погодних, соціальних, політичних і так далі), таких, що проведення змагань може стати небезпечним, гонка може бути перервана. В цьому випадку, фінальний протокол оформляється по результатах на момент ухвалення рішення про відміну.
Дане положення є офіційним запрошенням на змагання. Оргкомітет.
место проведения: Марьяновская гора
Длина круга
Комментарии
Я, мягко говоря, не самый сильный из "ветеранов", проехал весной 5 кругов за 1 час, а гонка, длительностью менее 1 часа мне малоинтересна. Хотя имеет право быть.
Но если продолжать укорачивать время гонки, то мероприятие превратится в тусовку.
Пользуясь случае, обращаюсь ко всем организаторам - не укорачивайте, без крайней необходимости, продолжительность гонок. Ведь классическая гонка КК - около двух часов
http://ru.wikipedia.org/wiki/Кросс-кантри_(горный_велосипед)
PS Для себя вопрос решил, заявившись в любителях
зачем же все так категорично?)))
1. трасса не в весеннем состоянии, заросла немножко
2. после дождей обычно грязи много, очевидцы подтвердят
3. можем пустить 4 круга траверсом, думаю в полтора часа уложитесь))))))))))
4. и увы, не будет трех участников в ветеранах, не будет категории - значит нововведение не удалось
электрички из Донецка приезжают после 21, значит вам прийдется разбивать на месте лагерь, как сделали в прошлом году харьковчане
Это шантаж.
Если позволите, могу предложить решение:
Ветераны едут одинаковую трассу и дистанцию с любителями, при наличии достаточного их коичества (определяется организаторами) ветераны _из общего протокола_ выделяются в отдельную категорию.
Это добавит спортивного азарта, ведь не очень-то интересно ехать "разделку", как это было в ветеранской 40+ категории на гонке "Дорога милосердия".
Не секрет, что некоторые молодые коллеги в каждой гонке норовят "утереть нос" мне, да, есть такие.
Зачем же лишать их удовольствия?
Между прочим, харьковские ветераны весной проехали лучше большинства любителей. Что уже говорить о неудержимом Рябухе?
Так кого нужно запускать на 4 круга?
маршрут с центра Днепра
количество кругов увеличим по просьбам ветеранов
кроме машины, на поезде автобусе???как потом добираться до старта???
Расписание электрички с Днепра до Новика http://www.dp.uz.gov.ua/HOD1/dnepro-krasnograd.html.