bikeportal.org.ua

Night Madness 2013

Положення

afisha_copy

Для тих, хто ніяк не може наважитися або вже полюбив Нічні крос-кантрійні велоперегони, Night Madness 2013

1. Мета змагань:
Перегони проводяться виключно для мордування учасників і на втіху організаторів, фотографів, операторів...

2. Назва
Night Madness 2013. Нічний веломарафон (без орієнтування!)

3. Організатор
www.beskyd.lviv.ua
Організатори забезпечують поточну реєстрацію гонщиків на трасі за допомогою системи чіпів та електронних станцій, що дозволяє отримати результати відразу після закінчення гонки.

4. Дата та місце проведення змагань
м. Львів, ніч з 2-го на 3-тє листопада 2013. Територія Винниківського лісництва.
Реєстрація о 22:00 2 листопада 2013 року. Старт о 23:00, виїзд на останнє коло о 04:00 2 листопада.
Фініш о 05:00 3 листопада 2013 року. Нагородження і  фуршет одразу по завершенню.
Посильно допоможемо з проживанням, але місця треба забивати вже!

Відео з попередніх років:

http://youtu.be/2s-7X9hDreM

http://youtu.be/g-6nRtpS8EU

http://vimeo.com/17410703
http://vimeo.com/8020626

Фото з попередніх років:

http://hemofarm77.io.ua/album571208
https://picasaweb.google.com/116253669106156884279/NM10_2#

http://picasaweb.google.com/romansemen/NightMadness05122009

https://plus.google.com/photos/109010776434081278449/albums/5674593773302369441

5. Умови участі
Учасником імпрези може бути особа, котра згідна з тим, що: Організатор і всі особи, які з ним співпрацюють не несуть відповідальності перед учасниками за шкоди здоров’ю і майну, які можуть наступити перед, під час і після змагання. Учасники стартують на власну відповідальність. Учасники несуть цивільну і правову відповідальність за всі шкоди, заподіяні третім особам. Учасник не може у будь-якому випадку висувати ніяких юридичних претензій до організатора. Учасник не несе відповідальності за травми та інші негативні наслідки для здоров’я організаторів. Учасник знає, що необхідно дотримуватись Правил дорожнього руху. Своїм підписом стверджує, що ознайомлений з правилами змагань. Змагання відбудуться при будь-якій погоді. Стартувати має право учасник, якому виповнилося 16 років. Учасники, яким не виповнилося 18 років, зобов’язані представити дозвіл підписаний батьками чи особами, що їх замінюють про згоду на участь. Кожен учасник зобов’язаний їхати в шоломі.
Стартовий внесок – 50 грн. за умови попередньої реєстрації і 80 грн. на місці старту.
Fair play ніхто не відміняв

Попередня реєстрація на змагання здійснюється на bikeportal.org.ua

Обговорення події на www.beskyd.lviv.ua, https://www.facebook.com/events/542887212464309/

6. Обов’язкове спорядження учасника:
шолом
аптечка
ремкомплект
мобільний телефон
хоча б один передній і задній ліхтар.

7. Маршрут:
Траса перегонів пролягає територією Винниківського лісництва і позначена на місцевості  фарбою та кольоровою стрічкою. В місцях можливих скорочень дистанції розташовуються контрольні пункти. Про місце старту та остаточний варіант траси буде повідомлено завчасно.

8. Категорії:
Всі учасники їдуть в категорії СОЛО: аматори та еліта. Кожен обирає категорію по силі і бажанню, однак організатори залишають за собою право вносити зміни у склад категорій. До прикладу, якщо ви неодноразово займали переможні місця у гонках, кубках, марафонах і тд, а душа прагне відірватися у категорії класу нижче - ми можемо порекомендувати вам змінити думку:).
Окрема категорія передбачається і для жінок, якшо їх кількість на момент реєстрації буде не менше 5.

9. Результати.
Переможцем визнається той учасник, який за час змагань проїхав найбільшу кількість ПОВНИХ кіл. Виїзд на останнє коло припиняється о 04:00. Хто не встиг , той відпочиває! Серед учасників, які проїхали однакову кількість кіл вище місце посідає той, котрий завершив останнє коло раніше за інших.
Після фінішу всіх учасників, організатори підсумовують результати. Нагородження відбудеться після невеликої перерви.У часники які зайняли перші 3 місця в категорії нагороджуються грамотами, медалями та цінними призами.

10. Як добиратись до старту:

1. велосипедом з вокзалу

а) http://www.gpsies.com/map.do?fileId=dycbwnhjplovzxtu
б) http://connect.garmin.com/activity/238411141

2. автомобілем із центра: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ddumjkaqoqevhsew

Серед учасників буде розіграна лотерея, вручені пам"ятні подарунки та призи.

Для контактів: сюди або навпростець на hulihanka собака gmail.com або sk.e-one.32 вухо mail.ru

Велкам!
пс. А також запрошуємо фотографів, операторів. вболівальників, друзів, співчуваючи, підірваних, невгамовних і божевільних...

 

Комментарии 

 
#1 Heitaver 25.09.2013 19:30
марафон проводится и в дожди и в любое болото?
 
 
#2 E-one 25.09.2013 21:15
Цитирую Heitaver:
марафон проводится и в дожди и в любое болото?

і в сніг також
 
 
#3 Heitaver 25.09.2013 21:22
Цитирую E-one:
Цитирую Heitaver:
марафон проводится и в дожди и в любое болото?

і в сніг також :-*

во жесть. веломагазины, наверное, неплохо наживаются после марафона
 
 
#4 рыжий 25.09.2013 23:04
Цитирую Heitaver:
во жесть. веломагазины, наверное, неплохо наживаются после марафона

ага. они сами туда возят грязь и воду льют. это я как сотрудник веломагазина вам говорю
 
 
+1 #5 Heitaver 25.09.2013 23:17
Цитирую рыжий:
Цитирую Heitaver:
во жесть. веломагазины, наверное, неплохо наживаются после марафона

ага. они сами туда возят грязь и воду льют. это я как сотрудник веломагазина вам говорю

да я ж без претензий говорил. Участников то насильно никто не заставляет велики гробить. Просто не раз наблюдал как после жестких марафоном(грязевой Куяльник например) опустошаются магазины
 
 
+1 #6 E-one 26.09.2013 00:00
Після Куяльника треба їхати Night Madness. A після Night Madness можна закривати сезон, а вєл продавати з описом "пробег до 300 км, жести не видел"
 
 
#7 Heitaver 26.09.2013 00:05
Цитирую E-one:
Після Куяльника треба їхати Night Madness. A після Night Madness можна закривати сезон, а вєл продавати з описом "пробег до 300 км, жести не видел" :lol:

сухой Куяльник отлично едется. А вот в грязевой я больше не сунусь. Nightmadness также как и грязевой Куяльник велик гробит? Судя по фото и видео глины нет, листья... В общем по видео все более-менее адекватно как по мне
 
 
#8 Heitaver 26.09.2013 11:21
перечитал очетыт и просмотрел фото 12 года.
у меня вопрос по выбору покрышек - что лучше на условия грязи и листвы? у меня есть на данный момент одна пара покрышек, которую я использую - швальба нобби ник 2.25. или лучше купить роны? 2.25 или 2,1?
 
 
#9 E-one 26.09.2013 11:39
Бантік в минулому році їздив на Ронах. Було достатньо.
 
 
#10 AndrewS82 26.09.2013 11:47
В каком состоянии будет трасса через 6 недель тебе никто не скажет. Резину выбирают исходя из желаемого результата. Хочешь получить потенциально немного лучший накат по сухому - покупай роны. Лучшее сцепление и надежность по мокрому - оставь нобики. Я бы не парился с покупкой резины именно под эту гонку. По моему мнению, в данной гонке решает предстартовая физ.подготовка+фарм модготовка в свете вполне возможных судорог на такой длиной и непростой гонке , суппорт, свет, одежда.
 
 
#11 Heitaver 26.09.2013 13:54
Цитирую AndrewS82:
В каком состоянии будет трасса через 6 недель тебе никто не скажет. Резину выбирают исходя из желаемого результата. Хочешь получить потенциально немного лучший накат по сухому - покупай роны. Лучшее сцепление и надежность по мокрому - оставь нобики. Я бы не парился с покупкой резины именно под эту гонку. По моему мнению, в данной гонке решает предстартовая физ.подготовка+фарм модготовка в свете вполне возможных судорог на такой длиной и непростой гонке , суппорт, свет, одежда.

спасибо. значит я еду в любом случае на никах, и так все марафоны на них катаю.
6 часов просидеть в седле крутя педали совсем не проблема если пульс контролировать
 
 
#12 AndrewS82 26.09.2013 14:00
Цитирую Heitaver:
спасибо. значит я еду в любом случае на никах, и так все марафоны на них катаю.
6 часов просидеть в седле крутя педали совсем не проблема если пульс контролировать

Обязательно напиши еще впечатления после. Интересно будет сравнить
 
 
#13 Heitaver 26.09.2013 14:32
Цитирую AndrewS82:
Обязательно напиши еще впечатления после. Интересно будет сравнить :)

ок. но насчет ронов 2.1 я еще подумаю
ваще я не любитель гряземесов
 
 
#14 па_спорт 26.09.2013 20:27
Цитата:
Я бы не парился с покупкой резины именно под эту гонку
как раз многое решает именно резина, тк при хорошей физ. подготовке, но с неправильной резиной можно в итоге сойти...
При нормальной технике Ронов должно хватить, если не зальет на последней неделе. Все-таки рекомендую Ники, особенно на перед.
 
 
#15 Heitaver 26.09.2013 20:38
Цитирую pasport22:
Цитата:
Я бы не парился с покупкой резины именно под эту гонку
как раз многое решает именно резина, тк при хорошей физ. подготовке, но с неправильной резиной можно в итоге сойти...
При нормальной технике Ронов должно хватить, если не зальет на последней неделе. Все-таки рекомендую Ники, особенно на перед.

в таком случае не вижу смысла в покупке ронов, при наличии ников на которых я уже год катаю
 
 
#16 AndrewS82 26.09.2013 21:30
Цитирую Heitaver:
в таком случае не вижу смысла в покупке ронов, при наличии ников на которых я уже год катаю
Я сразу сказал - не парься
 
 
#17 Merck 10.10.2013 10:32
Цитирую Heitaver:
сухой Куяльник отлично едется. А вот в грязевой я больше не сунусь. Nightmadness также как и грязевой Куяльник велик гробит? Судя по фото и видео глины нет, листья... В общем по видео все более-менее адекватно как по мне

Там нет глины\песка, с трансмиссией потом все ок и по шею как на Боярке нырят негде... мне на вибрейках в 2010м даже колодок до финиша хватило, еще и осталось ого-го))) С трансмиссией вообще все ок, правда я пару раз останавливался на старт\финише чистил кассету от грязи. И то из за того что ехал с плохим светом и часто вьезжал в то что можно было обьехать, потом стрельнул норм свет и было вообще ок.
Там просто грязь(мокрая земля) и листья. Гавномес тоже не всегда, бывает и сухо, есть пару мест где грязно, но не критично, ну и обычно после часа ночи температура уходит в минус и грязь подмерзает.
Самое хреновое это переодеваться после гонки, утро, дубак, а нужно скинуть всю одежду и сухое одеть)))
Про резину я б сильно не парился(лишь бы не слик), а вот хороший свет это залог успеха.
 
 
#18 Бант 10.10.2013 10:55
Цитирую E-one:
Бантік в минулому році їздив на Ронах. Було достатньо.

Бантік у минулому році їхав на Фасттраках (було сухо), ще раніще на парі ронів (було так собі), а ще раніше їхав на Маунтінкінгах (було ацьке болото).
А цього року мабуть пара ральфів, або ральф+рокет, чи як там воно на 29 буде.
 
 
#19 Бант 10.10.2013 11:07
Цитирую Heitaver:
в таком случае не вижу смысла в покупке ронов, при наличии ников на которых я уже год катаю

А навіщо взагалі нобіки, тому хто не полюбляє говноміси?
Вони ж не катять зовсім.
Всілякі карпати, крим і трофі катав на нобік+ральф. Пара нобіків - це для адового говномісу, або трейла у горах(захищені версії).
Купляти рокети на заміну нобікам - ну такое. Раціональніше купити 1 ральф на зад, ну і 1 рокет (якщо дуже хочеться)
 
 
#20 Бант 10.10.2013 11:10
Цитирую Heitaver:
Nightmadness также как и грязевой Куяльник велик гробит?

Значно гуманніше. Але все одно потім байк треба перебрати повністю.
 
 
#21 Heitaver 10.10.2013 13:55
Цитирую Бешенный_бантик:
А навіщо взагалі нобіки, тому хто не полюбляє говноміси?
Вони ж не катять зовсім.
Всілякі карпати, крим і трофі катав на нобік+ральф. Пара нобіків - це для адового говномісу, або трейла у горах(захищені версії).
Купляти рокети на заміну нобікам - ну такое. Раціональніше купити 1 ральф на зад, ну і 1 рокет (якщо дуже хочеться)

с моим весом и пока еще далекой до идеала техникой езды мне очень важно сцепление в поворотах и тд, собственно в Броварах мне отлично ехалось на Никах.
Ральфы ставил пару раз - для Боярки было достаточно(но там и поворотов то крутых нет), а так для покатушек и марафонов мне их не хватало в плане сцепления. Ральфы у меня будут на найнере.
Да и велосипед у меня не совсем кантрийный(Giant Trance) поэтому выбор ников считаю вполне логичным, особенно, например для предстоящего крымского зачета.
 
 
#22 Heitaver 10.10.2013 13:55
Цитирую Бешенный_бантик:
Значно гуманніше. Але все одно потім байк треба перебрати повністю.

Ну и найтмеднесс скорее всего будет последним выездом на подвесе в этом катательном сезоне, поэтому в любом случае он будет разбираться и перебираться.
ПС2. ББ, видел на фотках у тебя минимойку, наркучивающуюся на бутылку, где такую раздобыть?
 
 
#23 E-one 11.10.2013 23:23
Офіційний промо-ролик додано в положення. Щоб розвіяти всі сумніви стосовно того їхати, чи ні, які покришки брати і що там взагалі робити
 
 
#24 Heitaver 22.10.2013 13:58
кто какой свет использует?
налобник имеет смысл использовать вместе с фарой\фонарем?
Именно фары с внешними аккумами хватает на 6 часов марафона?
 
 
#25 Бант 22.10.2013 14:00
Для комфортной езды надо 2 источника света - налобник + нарульник
 
 
#26 Heitaver 22.10.2013 14:50
Цитирую Бешенный_бантик:
Для комфортной езды надо 2 источника света - налобник + нарульник

Спасибо.
Налобник нужен помощьнее или среднемощьного хватит?
 
 
#27 Merck 23.10.2013 09:05
Я на башню брал любой, лишь бы светил и чтоб был не тяжелый... у меня он чтоб на манетки посветит(а то ночью на 3-1 или 1-9 можно кататся сразу не замечая ), если че в переклюк попало то чтоб легче ковыряться было и тд.. Если брать с целью светить под колеса, то чем мощнее тем лучше... на НМ света мало не бывает))))))))
Фары с выносными аккумами может и не хватить, особенно если холодно будет... конечно фара, фаре рознь, китаеза на 3 диода что у меня есть на среднем режиме хватает часа на 4...
 
 
#28 E-one 24.10.2013 23:36
Привідкриваємо призову завісу. Почнемо з самого важливого - медалей.



п.с. далі буде...
 
 
#29 AndrewS82 26.10.2013 13:25
Уважаемы организаторы подскажите, плиз, трасса прошлогодняя?
 
 
#30 E-one 26.10.2013 15:11
Цитирую AndrewS82:
Уважаемы организаторы подскажите, плиз, трасса прошлогодняя?

так. Ввечері викладу трек
 
 
#31 E-one 27.10.2013 00:24
 
 
#32 AndrewS82 27.10.2013 10:41
Все таки по треку вторая половина трассы этого года отличается от прошлогодней.
 
 
#33 E-one 27.10.2013 10:52
Цитирую AndrewS82:
Все таки по треку вторая половина трассы этого года отличается от прошлогодней.

Не повинна. А можна ссилку на минулорічний трек?
 
 
#34 AndrewS82 27.10.2013 14:42
Прошлогодний трек
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=jnalayjlwtnnvqos
П.С. А старт принципиально в 23-00?
Просто темнеет рано, можно начать вечером, закончить ночью, езда в темноте - условие ночной(темной) гонки соблюдено, но формат станет более простым для участников.
 
 
+2 #35 E-one 27.10.2013 15:26
Це трек 2011 року
Старт в 23:00. It's Night Madness
 
 
#36 AndrewS82 27.10.2013 19:31
Трек 2011 года публиковали в коментариях к гонке НМ 2012.
 
 
#37 E-one 28.10.2013 08:58
Продовжуємо відкривати призову завісу. Призи від спонсорів:
Команчеро: три сертифікати по 400 грн
Горгани: Рюкзак Salewa Single Track 12+3 - 1шт, Термофутболка Lasting Apol 2шт, Велошкарпетки Bizioni BS26 3 шт (2 шт L і 1 шт M)
Action Bike: сертифікати на 400, 300 і 200 грн.
Nutrend в особі Поліни: підсилюючі призи в цікавих номінаціях
Заряджає Red Bull

і це ще не все, далі буде...
 
 
#38 Heitaver 28.10.2013 22:17
Для участников не со Львова:
Кто где собирается останавливаться на жилье?
Нашел несколько вариантов недорогих, но надо 6-8 человек. Есть желающие скооперироваться?
 
 
#39 Andrushencio 29.10.2013 09:36
Цитирую E-one:

Старт в 23:00. It's Night Madness 8)


нравится мне такой формат
 
 
#40 па_спорт 29.10.2013 12:51
Цитирую Heitaver:
Для участников не со Львова:
Кто где собирается останавливаться на жилье?
Нашел несколько вариантов недорогих, но надо 6-8 человек. Есть желающие скооперироваться?

0502392093-Оля. Готель (дуже голосно сказано) у приміщенні ЦТДЮГ на Погулянці.(по дорозі до старту). Вхід зправа, другий поверх. Номера на 2,3,4,5 и і тд. місць. Умови спартанські, ціна 50грн.
Дзвоніть та бронюйте, кажіть від Лева на рахунок готелю.
 
 
#41 Andrushencio 29.10.2013 16:43
Как от центра к месту старта проехать ?
 
 
#42 E-one 29.10.2013 17:20
Цитирую Andrushencio:
Как от центра к месту старта проехать ?

В положенні є
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ddumjkaqoqevhsew
 
 
#43 Andrushencio 29.10.2013 20:05
не корректно поставил вопрос, как проехать от центра к месту старта маршруткой ?
 
 
#44 E-one 30.10.2013 00:00
Цитирую Andrushencio:
не корректно поставил вопрос, как проехать от центра к месту старта маршруткой ? :)

Не повіриш, але трек такий же )))
До точки зїзду з траси. А там хвилин5 до озера. Водію можна сказати, що ло Винниківського озера.
 
 
#45 E-one 30.10.2013 01:21
Елітні бонуси:




Жіночі бонуси:




Аматорські бонуси:


 
 
#46 Heitaver 31.10.2013 12:43
Незадолго до старта возникло 2 вопроса:
1. Вроде последнее время погоды сухие и теплые, много ли болота на трассе?
2. Имеет ли смысл днем ехать смотреть трассу? или достаточно на 1 кругу спокойно проехать и понять что всех ждет?
 
 
#47 E-one 31.10.2013 12:51
Цитирую Heitaver:
Незадолго до старта возникло 2 вопроса:
1. Вроде последнее время погоды сухие и теплые, много ли болота на трассе?
2. Имеет ли смысл днем ехать смотреть трассу? или достаточно на 1 кругу спокойно проехать и понять что всех ждет?

Вчора падав лайтовий дощ. Що там на трасі після нього - хз. Але якщо є можливість подивитись трасу в день - обов'язково треба це зробити.
Попередній показ буде в суботу на 12:00. Трек до місця старту скину ввечері
 
 
#48 Heitaver 31.10.2013 13:52
Цитирую E-one:
Попередній показ буде в суботу на 12:00. Трек до місця старту скину ввечері ;)

ну по времени подходит, только вроде у нас заселение в 12.00
может получится раньше заселится
 
 
#49 Ігор 31.10.2013 20:09
Підкажіть новачку:) Старт буде зі сторони озера?
 
 
#50 E-one 01.11.2013 00:13
Цитирую Ігор:
Підкажіть новачку:) Старт буде зі сторони озера?

Так. Зі сторони рятувально-лодочної станції:
 
 
#51 E-one 01.11.2013 18:34
Завтра на 12:00 попередній показ траси. Точка збору фініш трека:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=dycbwnhjplovzxtu
 
 
#52 AndrewS82 01.11.2013 21:41
Можно будет надеяться на наполнение водой сменной фляги?
 
 
#53 E-one 01.11.2013 21:51
Цитирую AndrewS82:
Можно будет надеяться на наполнение водой сменной фляги?

Буде вода, буде юніспорт, буде чай. Думаю хтось знайдеться, хто набере
 
 
#54 AlexVS 03.11.2013 12:16
А переможці велоперегонів вже визначились?
 
 
#55 E-one 03.11.2013 12:59
Цитирую AlexVS:
А переможці велоперегонів вже визначились?

Попередні результати:
http://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Au01Ffgq6ouOdHpwdkNObXdtLTlRRFQ5VUVwMXljMlE#gid=0
 
 
#56 Ігор 03.11.2013 15:25
в списку щк не всі є ?
 
 
#57 spirit 04.11.2013 16:55
Та кажись усі. Але раптом когось прохлопали, чи переплутали то відгукніться.
 
 
#58 Ігор 04.11.2013 19:46
Цитирую spirit:
Та кажись усі. Але раптом когось прохлопали, чи переплутали то відгукніться.

Я не можу себе в списку знайти :(
 
 
#59 spirit 04.11.2013 22:39
Цитирую Ігор:
Я не можу себе в списку знайти :(


Хвамілія ?
 
 
#60 Ігор 04.11.2013 22:47
Цитирую spirit:
Цитирую Ігор:
Я не можу себе в списку знайти :(


Хвамілія ?

Дітковський
 
 
#61 spirit 04.11.2013 22:56
От тепер все встало на свої місця. А то люди дивуються, як це вони лежачи на дивані, гонку їдуть
При реєстрації поставив галочку в сусідню клітинку
Виправив.
 
 
#62 Ігор 04.11.2013 23:05
Дякую .
 

Вхід / реєстрація

Підтримай сайт bikeportal.org.ua фінансово:



Календар

Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Найближчі гонки

30.11.24, GRINDER RACE 3. Гравійно/МТБшний велокрос
Івано-Франківськ
19.07.25, Pogulianka ХСО race
Львів

наверх
time: 0.42416095733643