П О Л О Ж Е Н Н Я
ВелоФотоКвест “Лісове селфі”
09 жовтня 2016
1. ДАТА, МІСЦЕ, ПРОГРАМА
1.1. ВелоФотоКвест “Лісове селфі” відбудеться 09.10.2016.
1.2. Місце старту/фінішу - Решуцький ліс (точне місце старту/фінішу буде визначено організаторами не пізніше ніж за 2 дні до квесту, про що буде повідомлено).
1.3. Програма заходу (можливо будуть внесені незначні корективи організаторами):
12:00 - 13:00 - збір учасників на місці старту, реєстрація на місці старту.
13:00 - початок квесту.
15:00 - фініш учасників.
15:00 - 16:00 - збір фотоматеріалів, підведення підсумків, визначення переможців; чай з печивом.
16:00 - нагородження.
1.4. Прибути на місце старту можна :
-
велосипедом (відстань від Рівного до місця старту 10 км);
-
потягом;
-
автотранспортом (вантажівка для велосипедів та бус для учасників, якщо набереться мінмільна кількість бажаючих, орієнтовно 50-70 грн.)
2. ОРГАНІЗАТОРИ:
-
“Рівненські мотори”;
-
ГО “Спілка велосипедистів Рівного”;
-
Ойцюсь Юрій (моб. 096 0 301 300, 066 752 53 51);
-
Постнікова Ольга (моб. 067 36 000 39);
-
Войтович Віктор;
-
Найко Руслана.
3. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
3.1. Завданням ВелоФотоКвесту є пропаганда здорового способу життя, активного відпочинку.
3.2. Суть квесту - пошук на визаченій місцевості спеціальних міток- позначок (далі КП - контрольний пункт) на фоні яких потрібно зробити командне фото. Команда самостійно обирає маршрут по якому буде рухатись та КП які буде відвідувати, намагаючись охопити їх максимальну кількість. Команда повинна повернутися до місця страту/фінішу до контрольного часу (час фінішу + 10 хв).
3.3. До участі у квесті допускаються команди від 2 до 4 чоловік віком від 16 років.
4. НЕОБХІДНІ РЕЧІ
4.1. Велосипед у справному стані.
4.2. Фотоапарат.
На фініші у організаторів буде ноутбук з інтерфейсами USB, BlueTooth, кардридер MMC/SD/CF/xD/MS. Команди мають забезпечити можливість передачі фотоматеріалу на ноутбук. Команді дозволяється робити знімки лише одним фотоапаратом. У випадках форс-мажору допускається використання другого фотоапарату, при умові, що перший вже використовуватися не буде. На одному КП усі знімки мають бути зроблені одним фотоапаратом.
5. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ
5.1. На старті кожна команда отримує карту з відміченими КП.
5.2. Завдання команди - відвідати максимальну кількість КП та зробити на їхньому фоні фото. Команда самостійно планує маршрут, черговість КП. На місце старту/фінішу порібно повернутися у визначений час.
5.3. Команда зобов'язана рухатися по маршруту у повному складі. Роздільний рух учасників команди призведе до дисквалфікації усіх її учасників.
5.4. Переможець квесту буде визначений шляхом підрахунку балів. Бали будуть нараховуватися за відвідання КП, виконання сюжетних завдань. При однаковій кількості балів вагомим критерієм буде час фінішу, раніше фінішував - переміг.
5.5. Прибувши на КП потрібно зробити 2 фото. Перше фото - “КП-визначальне” - фото мітки чи іншого знаку. Друге фото - командне.
5.6. Допускається 2 формати фотозйомки:
6. ОПЛАТА
6.1. Вартість участі 1 учасника - 50 грн. Діти віком до 14 років - безкоштовно (за умови присутності дорослих).
6.2. Оплата за участь у квесті здійснюється на картку Приватбанку 4149 6258 0970 8793 Ойцюсь Юрій. Після оплати треба надіслати лист на поштову скриньку mopok.dev@gmail.com, де вказати ПІБ, час оплати, номер переказу і суму.