П О Л О Ж Е Н Н Я
ВелоФотоКвест “Лісове селфі”
23 жовтня 2016
1. ДАТА, МІСЦЕ, ПРОГРАМА
1.1. ВелоФотоКвест “Лісове селфі” відбудеться 23.10.2016.
1.2. Місце старту/фінішу - Решуцький ліс (точне місце старту/фінішу буде визначено організаторами не пізніше ніж за 2 дні до квесту, про що буде повідомлено).
1.3. Програма заходу (можливо будуть внесені незначні корективи організаторами):
13:00 - 14:00 - збір учасників на місці старту, реєстрація на місці старту.
14:00 - початок квесту (старт).
16:00 - завершення квесту.
16:05 - контрольний час.
16:00 - 16:30 збір фотоматеріалів, підведення підсумків, визначення переможців; чаювання біля вогнища.
16:30 - нагородження переможців, відзначення учасників.
1.4. Прибути на місце старту можна :
-
велосипедом (відстань від Рівного до місця старту 10 км);
-
потягом;
-
скориставшись трансфером учасників та/або веклосипедів: вантажівка для велосипедів, пасажирський бус для учасників (*організовуватиметься, якщо кількість бажаючих скористатися буде достатньою, орієнтовно 50-70 грн.).
2. ОРГАНІЗАТОРИ:
-
“Рівненські мотори”;
-
ГО “Спілка велосипедистів Рівного”;
-
Ойцюсь Юрій (моб. 096 0 301 300, 066 752 53 51);
-
Постнікова Ольга (моб. 067 36 000 39);
-
Войтович Віктор.
3. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
3.1. Завданням ВелоФотоКвесту є пропаганда здорового способу життя, активного відпочинку.
3.2. Суть квесту - пошук на визаченій місцевості спеціальних міток- позначок (далі КП - контрольний пункт) на фоні яких потрібно зробити командне фото. Команда самостійно обирає маршрут по якому буде рухатись та КП які буде відвідувати, намагаючись охопити їх максимальну кількість. Команда повинна повернутися до місця страту/фінішу до завершення контрольного часу.
3.3. До участі у квесті допускаються команди від 2 до 4 чоловік віком від 16 років.
4. НЕОБХІДНІ РЕЧІ
4.1. Велосипед у справному стані.
4.2. Фотоапарат.
На фініші у організаторів буде ноутбук з інтерфейсами USB, BlueTooth, кардридер MMC/SD/CF/xD/MS. Команди мають забезпечити можливість передачі фотоматеріалу на ноутбук. Команді дозволяється робити знімки лише одним фотоапаратом/телефоном. У випадках форс-мажору допускається використання другого фотоапарату/телефону, за умови, що перший вже використовуватися не буде. На одному КП усі знімки мають бути зроблені одним фотоапаратом.
5. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ
5.1. На старті кожна команда отримує карту з відміченими на ній КП.
5.2. Завдання команди - відвідати максимальну кількість КП та зробити на їхньому фоні фото. КП, яке за номером відповідає номеру команди, команда повинна віднайти першим (важливо!). Далі команда самостійно планує маршрут, черговість КП. На місце старту/фінішу порібно повернутися у визначений час.
5.3. Команда зобов'язана рухатися по маршруту у повному складі. Роздільний рух учасників команди призведе до дисквалфікації усіх її учасників.
5.4. Переможець квесту буде визначений шляхом підрахунку балів. Бали будуть нараховуватися за відвідання КП, виконання сюжетних завдань. При однаковій кількості балів вагомим критерієм буде час фінішу, раніше фінішував - переміг.
5.5. Прибувши на КП потрібно зробити 2 фото. Перше фото - “КП-визначальне” - фото мітки чи іншого знаку. Друге фото - командне.
5.6. Переможець квесту буде визначений шляхом підрахунку балів. За кожне відвідане КП нараховуватиметься 1 бал. У випадку відвідування усіх КП, команда матиме змогу розгадати зашифроване гасло квесту (із зображені на КП символів і літер складених у відповідному порядку). Переможцями будуть вважатися команди, які у відведений час віднайшли усі КП та розгадали гасло квесту, а у разі відсутності таких - команди, які набрали найбільшу кількість балів.
6. ОПЛАТА
6.1. Вартість участі 1 учасника - 50 грн. Діти віком до 14 років - безкоштовно (за умови присутності дорослих).
6.2. Оплата за участь у квесті здійснюється на картку Приватбанку 4149 6258 0970 8793 Ойцюсь Юрій. Після оплати треба надіслати лист на поштову скриньку mopok.dev@gmail.com, де вказати ПІБ, час оплати, номер переказу і суму.
* За основу квесту, взято ідею Yuriy Volchkov ( http://flashcross.org/ ).